Support

Support

Support

Support- og Vedlikeholdsavtale

nLogic jobber tett med kundene for at vi sammen skal skape best mulige løsninger og resultater. nLogic har god tilgjengelighet til enhver tid, både på kompetanse, support og på eventuelle reservedeler. Vi yter kundene maksimal service i alle ledd, akkurat slik vi ønsker det når vi selv er kunder.

nLogic tilbyr komplett support og vedlikehold på løsninger og utstyr vi selv har installert, uavhengig av hvilken underleverandør vi har benyttet.

Supporthenvendelser

  • Hverdager (08:00 - 16:00): +47 40 61 88 88 (tast 2 for teknisk) / support@nlogic.no
  • Utenom ordinær åpningstid: support@nlogic.no eller vakttelefon (telefonnummeret finner du i supportavtalen)

NB ! Prioritet 1 henvendelser (kritisk) skal varsles både på telefon og email.

Ta ut support- og logfiler fra Juniper produkter
Opplever du et problem med et Juniper produkt vil vi kunne hjelpe deg raskere om du innhenter og laster opp 
følgende informasjon.

For Juniper (Junos) baserte enheter:
> request support information | save /var/tmp/RSI.txt
> file archive compress source /var/log/* destination /var/tmp/logs.tgz

Kopier ut og send oss support- og logfilene. (RSI.txt og logs.tgz)

For innhenting av support- og logfiler for Juniper EX i Virtual Chassis se beskrivelse på Juniper sine sider