Alle snakker om SOC, men hva er en SOC, hvordan fungerer den og hva kan du forvente?
nLogic inviterer til webinar fredag 11. november, kl. 09:30-10:15.
Webinaret setter søkelys på viktigheten Security Operations Center og hva SOC sin rolle i IT-avdelingen er. Med et sikkerhetsbilde som er i kontinuerlig endring og nye sikkerhetstrusler som oppstår raskere en noen gang, så har IT sikkerhet aldri vært viktigere.
I løpet av 45 min vil du lære mer om:
- Hva bør en SOC kunne (teknologi og løsning)
- Hvilke forventninger burde IT-avdelingen ha til en SOC-tjeneste.
- Hvordan SOC beskytter din data og endepunkter.
- Tips for anskaffelse av SOC leverandør.
Webinaret passer for IT-ledelse, IT-teknisk og innkjøp i alle typer selskaper.
For mer informasjon, ta kontakt:
![]() |
Lau Sørensen |
Relatert
nLogic bringer ledende SOC tjeneste med 1600 sikkerhetseksperter til det norske markedet
Inngår partnerskap med en av verdens ledende aktører innen Security Operations
Karoline G. Johnsen
27. jan 22
Arctic Wolf
nLogic er partner med Arctic Wolf®, som er en ledende internasjonal aktør innen Security Operations. Samarbeidet er inngått for å hjelpe våre kunder med å beskytte seg mot dagens avanserte nettangrep. Arctic Wolf’s intelligente skybaserte plattform overvåker alle viktige datakilder, inkludert endepunkt, nettverk og sky. Bak løsningen står 1600 eksperter innen Security Operations. Dette gir organisasjoner tilpasset og forutsigbar beskyttelse mot både nye og eksisterende trusler.
Karoline G. Johnsen
4. feb 22
Security Operations
IT-sikkerhet er et fagfelt som krever spesialister. De må være oppdatert på det løpende trusselbildet og de må være tilgjengelige 24/7, 365 dager i året. I tillegg til egne ressurser samarbeider nLogic med Arctic Wolf®, som er en ledende internasjonal aktør innen security operations og sikkerhetsrådgivning. Arctic Wolf kombinerer en intelligent skybasert plattform, med innsikt fra sine 1600 sikkerhetseksperter. Kompetansen gjøres målrettet til våre kunder gjennom dedikerte og navngitte rådgivere som blir kjent med kundens miljø og situasjon. Dette gir organisasjoner personlig og forutsigbar beskyttelse mot både nye og eksisterende trusler.
Karoline G. Johnsen
26. jan 22