nlogic support


nlogic ncare1

 

Support- og Vedlikeholdsavtale

nLogic jobber tett med kundene for at vi sammen skal skape best mulige løsninger og resultater. nLogic har god tilgjengelighet til enhver tid, både på kompetanse, support og på eventuelle reservedeler. Vi yter kundene maksimal service i alle ledd, akkurat slik vi ønsker det når vi selv er kunder.

nLogic tilbyr komplett support og vedlikehold på løsninger og utstyr vi selv har installert, uavhengig av hvilken underleverandør vi har benyttet.

 

Supporthenvendelser

  • Hverdager (08:00 - 16:00): +47 40618888 (tast 2 for teknisk) / Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
  • Utenom ordinær åpningstid: / Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller vakttelefon

NB ! Prioritet 1 henvendelser (kritisk) skal varsles både på telefon og email.


Veiledning: Support- og logfiler Juniper produkter